Forum STOGINET Strona Główna STOGINET
sieć STOGINET
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Reklamacja

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STOGINET Strona Główna -> wolna trybuna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adm
Gość






PostWysłany: Pon 8:07, 23 Paź 2006    Temat postu: Reklamacja Zmień/Usuń ten post

Gdańsk dnia 23.10.2006
Stoginet Józef Drogoń
80-665 Gdańsk
ul.Zalesie 6/4


Crowley Data Poland Sp. Z o.o.
ul.Stawki 2
00-193 Warszawa


Reklamacja
w sprawie jakości łącza od firmy Crowley
Zwracam sie pisemnie w sprawie dostarczonego sygnału.
Wczesniej zgłaszałem to w Waszym biurze obsługi klienta w Warszawie;
1.sygnał dostarczany według umowy powinien mieć 4/4 Mb/s
2.od miesiąca czerwca Wasza usługa jest na zaniżonym poziomie / według pomiaru 4/2 Mb/s
3.przy praktycznym obciążeniu łącza wysycenie możliwe jest do wartości 3.2/1.2 Mb/s
4.wielokrotne próby poprawy dostarczanego sygnału przez biuro napraw technicznych nie odniosło skutku
5.moja osobista i zdecydowana interwencja doprowadziła do podawania numeru zgłoszenia
6.przy wielu próbach poprawy jakości usługi widząc niekompetencje pracowników zażądałem rozmowy z dyrektorem technicznym / który sie nie przedstawił / uzyskałem wyjaśnienie że jakość dostarczanego sygnału sie nie zmieni i bedzie 4/2 Mb/s w związku z powyższym czekałem na zmianę ceny za 1 megabit lub zmniejszenie wartości faktury w kolejnym miesiacu wrześniu.
Faktura za miesiąc wrzesień została naliczona bez upustu , postanowiłem powiadmomić wasze biuro
reklamacji o wstrzymaniu opłaty za ten konkretny miesiąc ponieważ złozyłem wypowiedzenie usługi w dniu 30 sierpnia aby zabezpieczyć przyszłe swoje roszczenia.
Na dzień 30 wrzesnia upłynął termin umowy i nikt nie skontaktował sie ze mna w sprawie zgłaszanych problemów ze sprzetem – umowa na LMDS zapewnia wymiane takiego samego urządzenia , zgłaszany skrzywiony maszt i chwiejący sie nikogo nie interesował , 29 wrzesnia byłem zmuszony zdjąć sam uszkodzony maszt wraz z anteną , z tego powodu świadczona usługa była niepełna.
W sobotę 9 września robiony pomiar łacza przez osobe wysłaną przez BOK na moją interwencję pokazałem przekrzywiony maszt z anteną , okazało sie że ta osoba nie jest pracownikiem Crowley , lecz montowała tą antenę na dachu , prosiłem o przekazanie problemu , bez rezultatu.
-dołączam statystyki jako dokument i potwierdzenie z wartościami - 4 sztuki
- wartość usługi dostarczanej do mnie jest dobrym DSLem / porównanie do tpsa.
- proponuje cenę za 1 Mb/s w obecnej systuacji na 300 zł brutto
- najprostrzym rozwiązaniem bedzie anulowanie wystawionych faktur we wrześniu i październiku
- byłem zmuszony podłaczyć dodatkowe łącze DLS 4000 /umowa na 24 miesiące/ od czerwca do
pażdziernika za 309 zł dla swojej sieci z powodu zaniżonego transweru dostarczonego przez Crowley.
- z powodu Waszego niepełnego łacza i licznych przerw do 30 września odeszło z sieci Stoginet ponad 20
osób do konkurencji.
Sposób rozmów oraz traktowanie mnie nie jest odosobnione że sprawa trafi do sądu.
Styl Dyrektora w dniu 18 października spowodował umnie odruch odsuniecia sie od waszej firmy na
zawsze i ostrzeżenie innych. Nie było zainteresowania i polemiki na temach jakości łacza ,
a tylko powoływanie sie na swoje filozofie że nie wygra sie z wami ponieważ statystyki pokażą że
łacze bedzie na wykresie nawet 8 mega , to juz nie bedę wiecej rozmawiał i kontaktował sie z wami,
ponieważ ja domagałem się rozmowy zanim sprawa zostanie opisana i trafi do zainteresowanych osób .
Prosze potraktowanie tego pisma jako ostateczne .

STOGINET Józef Drogoń
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maecki
Gość






PostWysłany: Pon 8:16, 23 Paź 2006    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

BRAVO BRAVO !!!! Wkońcu poprawił sie internet (100%szybszy),nie ma przerw no i spokojnie moge przechodzić z dzieckiem pod tym blokiem gdzie wisiała ta skrzywiona antena !~!!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mrowkaz
Gość






PostWysłany: Wto 12:22, 24 Paź 2006    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Wreszcie !!! mam swiety spokój nikt mi nie krzyczy ze nie mozna wysycic pasma Smile No i Jakosc wykonania PROFUTURO PRZEWYZSZA O GŁOWE !!! firme CROWLEY DATA POLAND.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Sob 18:33, 28 Paź 2006    Temat postu: Zmień/Usuń ten post

Problem lezy w technologii. LMDS się wykłada przy pewnej ilości pkt/sec. Mieliśmy to samo z Crowleyem ale już nie jesteśmy z Crowleyem.
Poza tym są niereformowalni i drodzy przy wyższych wolumenach...
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum STOGINET Strona Główna -> wolna trybuna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Możesz zmieniać swoje posty
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin